artykuł nr 1

Nabór na stanowisko: referent

Miejsce wykonywania pracy:

Krapkowice

Adres urzędu:

47-303 Krapkowice, ul. Kilińskiego 1

WARUNKI PRACY

- praca biurowa;
- kontakt bezpośredni z klientami urzędu;
- stres związany z obsługą petentów.

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
- praca w siedzibie urzędu, lokalizacja biura - II piętro, budynek wyposażony w windę,
- praca biurowa, obsługa urządzeń biurowych tj. komputer, drukarka, ksero, faks, niszczarka.
- praca w pomieszczeniu archiwum zakładowego, zlokalizowanym w tym samym budynku

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie kancelarii ogólnej inspektoratu, w tym: przyjmowanie, wysyłanie, rejestrowanie
    i rozdzielanie korespondencji wpływającej do Inspektoratu oraz udzielanie informacji
    i wyjaśnień klientom (także telefonicznie) i łączenie rozmów z odpowiednimi pracownikami merytorycznymi
  • Przyjmowanie i weryfikowanie pod względem formalnym zawiadomień o rozpoczęciu robót budowlanych, zawiadomień o zakończeniu budowy oraz wniosków o wydanie pozwolenia na użytkowanie
  • Przyjmowanie wniosków o wydanie zaświadczeń oraz przygotowywanie projektów zaświadczeń z zakresu działania Inspektoratu
  • Przesyłaniem organowi administracji architektoniczno-budowlanej i innym organom kopii decyzji i postanowień wydanych przez Powiatowego inspektora Nadzoru Budowlanego na podstawie przepisów Prawa budowlanego
  • Prowadzenie archiwum zakładowego Inspektoratu,
  • Przekazywanie pism niewłaściwie wniesionych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, w celu ich załatwienia przez właściwe organy,
  • Uczestniczenie w sprawach związanych z udostępnianiem informacji publicznej, w zakresie spraw należących do zadań Inspektoratu,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym programów tj. MS Word, MS Excel, programów kancelaryjnych do obsługi sekretariatu; - umiejętność redagowania pism; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych, rozwiązywania problemów. - posiadanie obywatelstwa polskiego - korzystanie z pełni praw publicznych - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe - znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, prawa budowlanego, przepisów o ochronie danych osobowych, przepisów z zakresu prowadzenia archiwum zakładowego, ustawy o udostępnieniu informacji publicznej oraz związanych z nimi przepisów wykonawczych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • - komunikatywność; systematyczność; umiejętność pracy w zespole; mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji na stanowisku o podobnym zakresie zadań.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 22.05.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w powiecie krapkowickim,
    ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice lub osobiście – sekretariat PINB, pok. nr 215

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,  w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko: Referent ds. kancelaryjnych i archiwum” . Wszystkie kopie wymaganych dokumentów aplikacyjnych powinny być opatrzone klauzulą: „za zgodność z oryginałem” oraz muszą zawierać datę i własnoręczny, czytelny podpis kandydata. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne nie będą miały możliwości zakwalifikowania się do II etapu konkursu. Kandydaci, którzy przejdą I etap konkursu pod względem formalnym zostaną poinformowani telefonicznie o terminie II etapu konkursu. Brak takiej informacji równoznaczny będzie z odrzuceniem oferty. Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy. Proszę o nie składanie oryginałów dokumentów poza CV i listem motywacyjnym. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 77/4 661 470.

Proponowane wynagrodzenie: 2100 zł brutto miesięcznie.